راه‌اندازی پایگاه اینترنتی مطالعات صفویه

راه‌اندازی پایگاه اینترنتی مطالعات صفویه
به اطلاع علاقمندان و پژوهشگران حوزه تاریخ می‌رساند، پایگاه اینترنتی مطالعات صفویه از تاریخ پنجم اسفند ماه سال ۱۳۹۲ راه‌اندازی شده است. این پایگاه وابسته به قطب علمی فرهنگ و تمدن شیعه در عصر صفوی دانشگاه اصفهان بوده و هدف خود را پرداختن تخصصی به مباحث و موضوعات مرتبط با تاریخ ایران عصر صفوی و فرهنگ و تمدن شیعه در این دوره قرار داده است...
به اطلاع علاقمندان و پژوهشگران حوزه تاریخ می‌رساند، پایگاه اینترنتی مطالعات صفویه از تاریخ پنجم اسفند ماه سال ۱۳۹۲ راه‌اندازی شده است. این پایگاه وابسته به قطب علمی فرهنگ و تمدن شیعه در عصر صفوی دانشگاه اصفهان بوده و هدف خود را پرداختن تخصصی به مباحث و موضوعات مرتبط با تاریخ ایران عصر صفوی و فرهنگ و تمدن شیعه در این دوره قرار داده است. سایت مطالعات صفویه در حال حاضر در دو بخش عمده فعالیت می‌نماید. بخش اخبار که به درج آخرین اخبار در رابطه با فعالیتهای علمی قطب و اطلاع‌رسانی و گزارش همایش‌ها و کنفرانس‌های صفویه‌شناسی اختصاص دارد و بخش مقالات که به جمع‌آوری و ثبت مقالات تاریخی مربوط به حوزه مطالعات تاریخ صفویان می‌پردازد.
وبسایت مطالعات صفویه از کلیه پژوهشگران و علاقمندان به تاریخ و فرهنگ ایران دعوت می‌نماید تا تحقیقات و مقالات خود در موضوعات مرتبط با حوزه فعالیت قطب صفویه‌شناسی را به این پایگاه ارسال نمایند. مقالاتی که به لحاظ علمی مورد تایید واقع شوند با نام نویسنده و به صورت دسترسی باز در سایت درج می‌گردند. مقالات و مطالب خود را می‌توانید به پست الکترونیک info@safavica.ir ارسال نمایید. همچنین برای تماس مستقیم با ما می‌توانید از بخش ارتباط با ما استفاده کنید.
+ دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۷
نظر شما
نام:
ایمیل : * نمایش داده نمی‌شود
نظر شما: